تیر ۲۸، ۱۳۸۸

اندر احوالات زالو


آیت الله محمد یزدی : ...مشروعیت حاکمیت از طرف خداوند است... اگر مردم باشند حکومت هست و اگر نباشند، نیست; این غلط است... همراهی مردم برای حکومت مشروعیت ایجاد نمی کند.... !!

این هم اراجیف این مردک که آدم را به یاد جادوگرهایی میاندازد که در دوران غار نشینی وردست روسای قبیله کار سیاست میکردند. منطق و پشتوانه سخنانش و اساس سیاست و استدلالش بر پایه موهومات و خرافات و فال و اصول جنگیری است. گویی ما آنقدر لوحمان ساده است و مغز مان معیوب و روانمان مشنگ و پالانمان خوش سوار که در قرن بیست و یکم بیاییم کور و خر شویم و آقایان را فرستادگان خدا بدانیم و امرشان را گردن نهیم و هاله‌شان را با انگشت نشان دهیم و حکومتشان را واجب بدانیم که نکند خدا بر ما خشم گیرد و پشم پدرهایمان را بسوزاند . البته سرو کار این آقایان با غیب است و غیاب و غایب، در غیاب دیگری حکومت میکنند و از آن طرف پول و منافع و منابع و کشور و تاریخ و آبرو و مرام و قانون و حقوق و هنر و آزادی و هست و نییستمان را رفته رفته غیب میکنند. امروز غایب امام زمان و خدا و پیغمبر و معصوم و ابوالهول، فردا حتما ‌ای تی و ترمیناتور و ربات معظم. این دکان زالو پروری قرن هاست که به قصد خون ما این زالوها را تولید می‌کند. کجا زالو دلش برای میزبان بسوزد.

اگر حکومت برای خودش حکومت است و به مردم هم ربطی‌ ندارد و خدا داده، پس خرج و مواجب آن را هم خدا بدهد. چرا خرجش از جیب ما و دفاع از آن از خون ما ونفتش از چاه ما و امتیازش از بخشش منابع ما و مناسباتش به حساب ما و فقرش گریبان ما و مشروعیتش به گردن ما ؟ اصلا اینها که زیر عبایشان یا بال دارند یا موشک چند مرحله‌ای چرا نمیروند به آسمان و ما را رها کنند روی زمین زندگیمان را بکنیم ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر