مهر ۰۸، ۱۳۸۸

چل خانه


...شما که از روز اول می خواستید تقلب کنید و محصولی را به همین خاطر آوردید به وزارت کشور، چه مرضی بود که صلاحیت موسوی و کروبی را تائید کنید؟ یا تعداد آرا را جوری اعلام کنید که معلوم نشود تقلب کردید. و حالا تقلب هم می خواستید بکنید برای چه این همه سیب زمینی و پرتقال و تراولر چک پخش کردید؟ لابد جواب می دهید که در انتخابات تقلب نشده است. خب اگر تقلب نشده برای چی از بیست روز قبل می دانستید احمدی نژاد 24 میلیون رای می آورد. لابد جواب می دهید که ارزیابی مان از جامعه درست بود، پس اگر ارزیابی تان درست بود، چطور ارزیابی نکردید که مردم با یک هفته سرکوب خانه نمی نشینند؟ لابد می گوئید دشمن خیلی ریشه داشت.
خب اگر دشمن طرفداران بیشتری از شما در جامعه داشت، طبیعتا او باید انتخاب می شد، و دشمن می شدید شما. نمی شود که دشمن یک جامعه هفتاد درصد جامعه باشد و دوستش سی درصد...

...نیویورک را ندیده بودی که قبلا چهار بار دیده بودی! فحش از فرنگی نخورده بودی که قبلا در کلمبیا خورده بودی! ایرانی های سبزپوش علیه ات تظاهرات نکرده بودند، که شش ماه است صدای " مرگ بر دیکتاتور" و " دروغگو دروغگو" ی شان زمین و آسمان تهران را برداشته. سخنرانی نکرده بودی که هفته ای یک بار شهرستان و ماهی یک بار کاراکاس می روی و سرش را می زنی تهش را می زنی بلبل درخت نارگیل در نمازجمعه سخنران پیش از خطبه است، و تازه برداشتی همان سخنرانی پنج سال قبل را بردی و دوباره در سازمان ملل خواندی. چه مرگت است؟ یک آدم نسبتا باشعور توضیح بدهد، به چه دلیل احمدی نژاد به نیویورک رفت؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر