مرداد ۲۳، ۱۳۸۸

آفرین


آفرین گفتن به آخوند بسی‌ مشکل است ولی‌ این یکی‌ را چطور می‌‌شود نگفت، آفرین.

کروبی : ".... به این آقایان می گویم که مستندات من کسانی بوده اند که نزد من آمده اند که یا خود مورد آزار قرار گرفته بودند و یا اینکه شاهد بوده و یا کسانی نزد آنها اقرار کرده بودند. پس من آدمی نیستم که بدون آنکه مستنداتی داشته باشم و بنابر یک تلفن و یا اینکه کسی حرفی را بدون پشتوانه به من زده باشد چنین نامه ای را بنویسم." آقای لاریجانی نگران آن است که به سرنوشت دکتر حداد عادل گرفتار شود و او را از ریاست مجلس حذف کنند چطور می شود که بدون آن که تحقیقی صورت گیرد و جلسه ای تشکیل شود می گویید این ماجرا کذب محض بوده است. آخر نباید آقای لاریجانی و بروجردی این قدر شتاب زده درباره محتوی این نامه موضعگیری می کردند و شاید بهتر بود که این دوستان نیز به مانند آقای شاهرودی حداقل هیاتی را می فرستادند تا اصل ماجرا را از من جویا شود ، نه انکه حرف های آقای بروجردی را چهل بار از تلویزیون پخش کنند ولی حتی یک کلمه از حرف های مرا پخش نکنند.
متاسفم از اینکه مردمی را که به بهانه اعتراض به یک انتخابات بازداشت کرده اند، چنین مورد شکنجه قرار داده اند به طوری که من شنیده ام که افراد را در کهریزیک لخت می کردند و چهار دست و پا می نشاندند و سوار بر آنها می شدند و به آنها می گفتند که صدای حیوانات را در بیاورید. هنگامی که افراد را شکنجه می‌کردند به انها می‌گفتند با صدای بلند بگویید که مادرتان .... است ، مانند زمان قتل‌های زنجیره ای که به آن افراد می گفتند بگویید که من بچه مادرم نیستم !»"
هرگز فراموش نکنیم که مردم ما در جامعه ای زندگی می کنند که خانم دکتر (زهرا) بنی یعقوب را به اتهام ارتباط با مردی می گیرند و سپس جنازه اش را تحویل می دهند. آیا شما وجود اینها را کتمان می کنید ؟ امروز به جای اینکه این مسائل را پیگیری کنید بدون آنکه تحقیقاتی در صحت و یا سقم مطلبی انجام شود به دفاع از عملکردتان می پردازید ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر